Felanmälan
Alla fel på fastigheten utom hissen sköts av SBC.
Felanmälan görs till SBC via formulär tryck här eller på telefon: 0771-722 722
Telefontid: Vardagar 07.00-21.00, sommartid (22 juni-14 augusti) kl 07.00 - 19.00
Vid brådskande eller akuta ärende ring.
Journummer:
Tel: 08-18 70 00 (Dygnet runt Fastighetsjour)
Telefontid: Övrig tid (dvs kvällar och helger)
Jouren får endast tillkallas vid akuta fel som kräver omedelbar insats.
Hissen:
Hissarna sköts av Stockholms Hiss- och Elteknik
Tel: 08-779 53 53
Telefontid: Dygnet runt (nås även via nödtelefonerna i hissarna)
Garage:
SBC administrerar uthyrningen av garageplatserna samt köanmälan.
De nås på:
SBC Kundtjänst: tel: 0771-722 722
Telefontid: vardagar 07.00 – 21.00, sommartid (22 juni-14 augusti) kl 07.00-19.00
E-post: kundtjanst@sbc.se
Bredband:
Ownit's kundtjänst svarar på alla frågor som rör administrationen av vårt bredband.
De har också en blankett för abonnemangsbeställning.
Ownit's kundtjänst nås på tel. 08-525 073 00
Telefontid: vardagar 08.00-22.00, lördag-söndag 10.00-19.00
eller via deras hemsida www.ownit.se
Kabel TV:
Fastighetens kabeltv-leverantör är ComHem.
Vi i Herden 8 har gruppavtal med ComHem (digitaltv till alla lägenheter) och ska därför ringa ComHems kundtjänst för gruppavtalskunder (abonnemangsfrågor) på tel. 0775-17 17 20 eller 90 222 (teknisk support).
Se även www.comhem.com.